Podaj dalej!
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on TumblrEmail this to someone

Nie lubię jeść owsianki. A może nawet lubię, ale zazwyczaj nie mam czasu, żeby robić z rana coś „na wypasie”, a zwykłe płatki z mlekiem średnio mi smakują.
Owies jest turbo zdrowy. Jest źródłem witaminy B6, B1, żelaza, magnezu, błonnika i innych super składników, dlatego jednak próbuję go przyjmować w różnych formach 🙂
Ostatnio wymyśliłam taką:
Płatki błyskawiczne (około 5 łyżek) zalewam mlekiem (tak, żeby się przykryły). Chwilę to sobie stygnie, a ja w tym czasie obieram banana, kroję i wrzucam do blendera. Ląduje tam także 400 g jogurtu, duża garść jagód (najlepsze leśne, nie amerykańskie) i owsianka. Blenduję to chwilę, aż będzie gładziutkie, przelewam do szklanek (wychodzą 2 porcje) i wypijam ze smakiem. Jak daję więcej płatków to wyjadam, bo powstaje mi wówczas gęsta, klejąca konsystencja, która jest nadal bardziej przyswajalna niż owsianka, według mnie 🙂

zb

Podaj dalej!
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on TumblrEmail this to someone